Náhradní plnění

Neplatíte odvody do státního rozpočtu zbytečně?

Snižte si Vaše náklady a odebírejte naše výrobky či služby, které mají přidanou hodnotu v tom, že za nimi stojí skutečná a konkurenceschopná práce lidí se zdravotním postižením či znevýhodněním.

Povinná výše odvodů pro firmy

Co je náhradní plnění

Praktické řešení pro firmy s více než 25 zaměstnanci, které nemohou splnit zákonnou povinnost přímo zaměstnat osoby se zdravotním postižením (OZP) nebo znevýhodněním (OZZ) a současně nechtějí platit povinný odvod do státního rozpočtu.

Nákupem náhradního plnění, tedy produktů či služeb od dodavatelů, kteří zaměstnávají více než 50 % osob se zdravotním postižením a jsou tak zvanými uznanými zaměstnavateli, vyřešíte svůj problém a současně podpoříte existující pracovní místa zdravotně postižených či znevýhodněných osob.

Jak využít náhradní plnění

Naše výrobky a služby pro Vás mohou být ještě výhodnější, neboť jdou započítat jako tak zvané náhradní plnění. Odběrem našich kvalitních výrobků a služeb můžete navíc současně ušetřit na povinných odvodech do státního rozpočtu.

Ty jsou povinné pro všechny zaměstnavatele s více než 25 zaměstnanci v přepočteném stavu, kteří neplní zákonnou povinnost zaměstnat v přepočteném stavu 4% osob se zdravotním postižením (OZP) nebo znevýhodněním (OZZ).

VEŠKERÉ ODBĚRY V REŽIMU NÁHRADNÍHO PLNĚNÍ EVIDUJEME DLE ZÁKONA V REGISTRU MPSV ČR.

Chcete dodané výrobky či služby uplatnit v rámci náhradního plnění?

Zašlete číslo uhrazené faktury a e-mail na kontaktní osobu, která má u vás náhradní plnění na starost, nejpozději do 20 kalendářních dnů od jejího zaplacení na e-mail: [email protected].

Po vložení faktury do systému evidence náhradního plnění vám přijde e-mailem výzva k potvrzení odebraného plnění.

Vyzkoušejte naši kávu

Všechny nové objednávky budeme expedovat
po 2. lednu 2025.

Děkujeme za pochopení.